Momentálně nejste přihlášen(a)! Prosím vložte své identifikační údaje níže. Pro přihlášení musíte mít zapnuté cookies.
Ve všech mých světech uplatňuji, že se nic zpětně neřeší a co jak proběhlo nedá se vrátit zpět (pokud nejste mocný mág, psionik nebo vědec pro kterého je čas jen pojem). Hráči se mohou odkazovat na pravidla + moje dodatky k jednotlivím světům, ve sporných situacích nebo situacích, které se potřebují rychle vyřešit rozhoduji JÁ (samozřejmě se poté vytvoří společně s hráči precedent do budoucna),a všem co by některá rozhodnutí do budoucna vadila, si musí uvědomit, že život občas není fér a všem se zavděčit nejde.
Hrdiny čeká smrt… Dobrodruhy vyhnanství… Čestné pronásledování…… Dobro a Zlo můž být dějinami zaměněno.
Asper.
Zde najdete verzi pro GM.
Parta bývalých vojáků se rozhodla si přividělat tím, co umí nejlépe… zabíjením. Teď už ale ne pro krále a zemi ale pro pěníze a slávu…
Deník.
Zápis vypravěče.
Inspirováno
Na konci 23. století nastal úpadek civilizace v důsledku válek.
V bývalých U.S.A. je jen jedno město MegaCity-One. Před hraniční zdí města je prokletá země a za hraniční zdí se nachází prokleté město rozprostírající se na 88 000 mil čtverečních. Je to nekonečná betonová krajina, 800 miliónů lidí se tísní v megastavbách nového světa.
Obří budovy, obří dálnice… je v křečích, dusí se, hroutí se pod svou vlastní vahou… lidé se děsí ulic, zbraní, gangů… na straně pořádku bojuje jen jedna instituce, člénové Síně spravedlnosti, ale ti dokáží reagovat jen na 6% zločinů.