SFK Drakonián

Umístění: Sci-fi & Fantasy klub Drakonián » GURPS a GameMasteři » GM Tahy » Příběh » Záznamy ze sezení (svět Original War) » Charakteristika postav

Přihlášení

Momentálně nejste přihlášen(a)! Prosím vložte své identifikační údaje níže. Pro přihlášení musíte mít zapnuté cookies.

Přihlásit se

Přihlásit přes MojeID

Zapomněli jste heslo? Nechte si zaslat nové: Zaslat nové heslo

Waybook - Spolujízda nejen studentů
dětská organizace Zálesák Most
TOPlist

Zpět na OW
Zpět na záznam

Charakteristika postav

Příjmení Jméno Jednotka/výcvik (před OW) Hodnost Úroveň hodnosti dle GURPS Pozice v teamu PM PPSŽC h/f/j PP (L/S/ST/T/V/K) S
O'Mac James 75th Ranger Regiment First Lieutenant (1LT) 3 Medic 8 14/7/1 3/1/1/1/1/0 A
McConnor Harry 2. pěší divize Sergeant Major of the Army (SMA) 10 2 Automatic Rifleman 11 30/5/1 4/2/3/1/3/2 A
Lotren Mike J. U.S. Navy SEALs Command Sergeant Major (SCM) 10 2 Granadier 12 23/6/5 5/2/0/0/0/1 A
Smith Edmut 1. Pěší divize Sergeant (SGT) 1 Rifleman 2 3/2/0 2/0/0/0/1/0 A
Cox Logan United States Army 29th Infantry Regiment Sergeant (SGT) 1 Sniper 2 0/0/0 0/0/0/0/0/0 A
Lopez Johny United States Marine Corps Sergeant (SGT) 1 Rifleman 10 22/8/2 14/12/4/3/0/0 A

Team Leader, Rifleman a Granadier mají pušky M16 nebo karabiny M4. Granadier má navíc na zbrani připevněný granátomet M203. Automatic Rifleman nosí lehký kulomet (většinou M249 SAW).

Insigina mise EON:

Legenda:

  • PM - počet misí
  • PPSŽC - potvrzený počet sestřelených živých cílů
    • h = humanoidní
    • f = fauna
    • j = jiné
  • S - stav
    • A = v akci
    • M = mrtev
    • P = pohřešován
  • PP - počet poranění; udává se hodnota před poskytnutí pomoci a konečný součet po boji nebo jiné situaci
    • L = lehká (< 1/3 HT)
    • S = střední (> 1/3HT,< 1/2 HT)
    • ST = středně těžka (> 1/2 HT, < HT )
    • T = těžká ( = HT, < 1.5xHT )
    • V = vážná ( > 1.5xHT, < 2xHT )
    • K = kritická ( > 2xHT





Text níže čeká na schválení GM


Zranění, léčení

Krvácení

Oběť řezného nebo bodného zranění nebo zásahu kulkou může pokračovat ve ztrátě životů díky krvácení. Na konci každé minuty po zranění si oběť hodí na své ZD s postihem -1 za každých 5 životů, které utrpěla. Pokud v hodu neuspěje, vykrvácí za 1 život. Při kritickém neúspěchu vykrvácí za 3 životy. Při kritickém úspěchu je krvácení zcela zastaveno. Při normálním úspěchu nebude krvácet tuto minutu, ale musí si hodit další minutu. Pokud nekrvácí tři minuty po sobě, pak je krvácení zastaveno.Pokud někdo svému zraněnému příteli poskytne První pomoc; nebo pokud si podá První pomoc zraněná postava při vědomí, pak je krvácení zcela zastaveno. Za minutu je u jednoho pacienta možný jen jeden hod na První pomoc; tento hod se hází před hodem na krvácení. Po úspěšném poskytnutí první pomoci se již na krvácení nehází. Pokud je hod proveden do první minuty od zranění, pak se nebude na krvácení házet vůbec. Aplikace tlakového obvazu pro zastavení krvácení trvá méně než jednu minutu.Když už jednou bylo krvácení zastaveno, pak je možné strávit 30 minut léčením šoku. Na to je nutné, aby oběť byla v klidu, teple a pohodlí; na konci třiceti minut si hodí další hod na Prvnípomoc.

Chirurgické zákroky

Pro zranění, která se neléčí tzn. hráč nepodhodil své HT u ověřovacího hodu „ochromení končetin“ nebo u speciálních případů (rozhoduje GM).
První pomoc
Dovednost ošetřit zranění v poli. Úspěšný hod na První pomoc zastaví krvácení, neutralizuje nebo alespoň částečně zastaví působení jedu, poskytne umělé dýchání ap. Pokud je problém neobvyklý, je nutné ho nejprve nalézt pomocí Diagnózy. Modifikátory: +1 a více zalékárničku nebo podobnou sadu pomůcek
Lékař
Všeobecná schopnost pomáhat nemocným,předepisovat správné léky a péči ap.
Chirurg
Tato dovednost se používá, když je nutné provést na pacientovi operaci za účelem jeho vyléčení. Chirurg se může specializovat na konkrétní část těla.


StimPack

Lze využít, jako následnou léčbu správně ošetřeného zranění, vyžadována znalost Lékař (lze zastoupit za určitých okolností Chemie, Chirurg)

  • StimPack 1.Lvl, léčí 1d6, obnova životů 1život za 1min, běžná poranění/zlomeniny, podmínka lékař 15
  • StimPack 2.Lvl, léčí 2d6, zmrzacené/ochromené končetiny,obnova životů 2život za 1min, podmínka lékař 18
  • StimPack 3.Lvl, léčí 3d6, amputovane části lze znovu uzdravit (maximálně do OD/4 hodin, další podmínky posuzuje GM), obnova životů 3život za 1min, podmínka lékař 21

Stimpack připravuje lékař na základě odebrané krve, v některých případech tkáně a/nebo kostní dřeně, k přípravě StimPacku. Stimpack lze skladovat pouze 1 hodinu od vytvoření, na tvorbu je potřeba cca 20 min, za určitých okolností lze připravovat více kusů najednou (situaci posuzuje GM). „Stimpack pack“ vypadá jako skořepinový batoh o velikosti 40x30x20 cm, obsahuje 20 jednotek pro vytvoření stimpacků.
Cena vytvoření:

  • StimPack 1.Lvl, 1jednotka
  • StimPack 2.Lvl, 2jednotky
  • StimPack 3.Lvl, 3jednotky

Omezení:
Tělo přijme jeden stimpack denně, každý další má postih předešlého na vytvoření bezpečné substance, nelze použít odebrané vzorky jedince před podáním prvního stimpacku, musí se odebrat nové.

  • StimPack 1.Lvl, -1 k dovednosti lékař
  • StimPack 2.Lvl, -2 k dovednosti lékař
  • StimPack 3.Lvl, -3 k dovednosti lékař

Každý den se vyruší jedna (-1) u pacienta, není nutný hod na OD, tělo látky vyloučí automaticky. Pokud má PC výhodu rychlé léčení, tak za každý den se vyruší (-2), u dalších výhod se bude bude účinek posuzovat a pravidla doplňovat.

Dovednosti a specializace

Standart Troopers

Rifleman
Granadier
Automatic Rifleman
Medic
Sniper
+ Special force

Medical Corps

Battlefield Intelligence

Combat engineer