Umístění: Sci-fi & Fantasy klub Drakonián » GURPS a GameMasteři » GM Tahy » Příběh » Záznamy ze sezení (svět Original War) » Charakteristika postav
Momentálně nejste přihlášen(a)! Prosím vložte své identifikační údaje níže. Pro přihlášení musíte mít zapnuté cookies.
Příjmení | Jméno | Jednotka/výcvik (před OW) | Hodnost | Úroveň hodnosti dle GURPS | Pozice v teamu | PM | PPSŽC h/f/j | PP (L/S/ST/T/V/K) | S | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
O'Mac | James | 75th Ranger Regiment | First Lieutenant (1LT) | ![]() | 3 | Medic | 8 | 14/7/1 | 3/1/1/1/1/0 | A |
McConnor | Harry | 2. pěší divize | Sergeant Major of the Army (SMA) | ![]() | 2 | Automatic Rifleman | 11 | 30/5/1 | 4/2/3/1/3/2 | A |
Lotren | Mike J. | U.S. Navy SEALs | Command Sergeant Major (SCM) | ![]() | 2 | Granadier | 12 | 23/6/5 | 5/2/0/0/0/1 | A |
Smith | Edmut | 1. Pěší divize | Sergeant (SGT) | ![]() | 1 | Rifleman | 2 | 3/2/0 | 2/0/0/0/1/0 | A |
Cox | Logan | United States Army 29th Infantry Regiment | Sergeant (SGT) | ![]() | 1 | Sniper | 2 | 0/0/0 | 0/0/0/0/0/0 | A |
Lopez | Johny | United States Marine Corps | Sergeant (SGT) | ![]() | 1 | Rifleman | 10 | 22/8/2 | 14/12/4/3/0/0 | A |
Team Leader, Rifleman a Granadier mají pušky M16 nebo karabiny M4. Granadier má navíc na zbrani připevněný granátomet M203. Automatic Rifleman nosí lehký kulomet (většinou M249 SAW).
Legenda:
Text níže čeká na schválení GM
Oběť řezného nebo bodného zranění nebo zásahu kulkou může pokračovat ve ztrátě životů díky krvácení. Na konci každé minuty po zranění si oběť hodí na své ZD s postihem -1 za každých 5 životů, které utrpěla. Pokud v hodu neuspěje, vykrvácí za 1 život. Při kritickém neúspěchu vykrvácí za 3 životy. Při kritickém úspěchu je krvácení zcela zastaveno. Při normálním úspěchu nebude krvácet tuto minutu, ale musí si hodit další minutu. Pokud nekrvácí tři minuty po sobě, pak je krvácení zastaveno.Pokud někdo svému zraněnému příteli poskytne První pomoc; nebo pokud si podá První pomoc zraněná postava při vědomí, pak je krvácení zcela zastaveno. Za minutu je u jednoho pacienta možný jen jeden hod na První pomoc; tento hod se hází před hodem na krvácení. Po úspěšném poskytnutí první pomoci se již na krvácení nehází. Pokud je hod proveden do první minuty od zranění, pak se nebude na krvácení házet vůbec. Aplikace tlakového obvazu pro zastavení krvácení trvá méně než jednu minutu.Když už jednou bylo krvácení zastaveno, pak je možné strávit 30 minut léčením šoku. Na to je nutné, aby oběť byla v klidu, teple a pohodlí; na konci třiceti minut si hodí další hod na Prvnípomoc.
Pro zranění, která se neléčí tzn. hráč nepodhodil své HT u ověřovacího hodu „ochromení končetin“ nebo u speciálních případů (rozhoduje GM).
První pomoc
Dovednost ošetřit zranění v poli. Úspěšný hod na První pomoc zastaví krvácení, neutralizuje nebo alespoň
částečně zastaví působení jedu, poskytne umělé dýchání ap. Pokud je problém neobvyklý, je nutné ho nejprve
nalézt pomocí Diagnózy. Modifikátory: +1 a více zalékárničku nebo podobnou sadu pomůcek
Lékař
Všeobecná schopnost pomáhat nemocným,předepisovat správné léky a péči ap.
Chirurg
Tato dovednost se používá, když je nutné provést na pacientovi operaci za účelem jeho vyléčení. Chirurg se
může specializovat na konkrétní část těla.
Lze využít, jako následnou léčbu správně ošetřeného zranění, vyžadována znalost Lékař (lze zastoupit za určitých okolností Chemie, Chirurg)
Stimpack připravuje lékař na základě odebrané krve, v některých případech tkáně a/nebo kostní dřeně, k přípravě StimPacku. Stimpack lze skladovat pouze 1 hodinu od vytvoření, na tvorbu je potřeba cca 20 min, za určitých okolností lze připravovat více kusů najednou (situaci posuzuje GM). „Stimpack pack“ vypadá jako skořepinový batoh o velikosti 40x30x20 cm, obsahuje 20 jednotek pro vytvoření stimpacků.
Cena vytvoření:
Omezení:
Tělo přijme jeden stimpack denně, každý další má postih předešlého na vytvoření bezpečné substance, nelze použít odebrané vzorky jedince před podáním prvního stimpacku, musí se odebrat nové.
Každý den se vyruší jedna (-1) u pacienta, není nutný hod na OD, tělo látky vyloučí automaticky. Pokud má PC výhodu rychlé léčení, tak za každý den se vyruší (-2), u dalších výhod se bude bude účinek posuzovat a pravidla doplňovat.
Rifleman
Granadier
Automatic Rifleman
Medic
Sniper
+ Special force
Combat Medic https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_medic